Mitglied wählen
Freunde
Suche
Alton Towers Waterpark 2010
Autor Nachricht
Coaster-Fan
nach oben
Aufsteiger

Deutschland . SL
 
Link zum Beitrag #767373 Verfasst am Sonntag, 10. Januar 2010 19:47
1 mal bearbeitet, zuletzt am 10.01.2010 19:52
Themenersteller
Relax
Der Wasserpark des englischen Freizeitparks Alton Towers wird wohl im Lego Stil umthematisiert. Lego gehört ja zur Merlin Gruppe.
Ob ich das ganze begrüssen soll weiss ich noch nicht so recht. Muss ich mir dann mal ansehen.


Zitat Alton Towers Resort's Water Park may eventually be rebranded with a LEGO theme, a Merlin water park designer has said.

Bill Volbrecht is the LEGO water park designer for Merlin, and is involved in the LEGO water park set to open at LEGOLAND California in summer 2010. With a similar project expected in Malaysia for 2012, LEGO 'hopes to turn the concept into a global brand'.

The expansion of the California Carlsbad kiddie park - said to be costing $15 million - includes twin water-slide towers, a lazy river, toddler water play areas, as well as 20 squirting & spraying Lego characters.

Volbrecht has hinted that the water park may appear in Merlin Entertainment's (LEGO's parent company) other parks if proven successful; also referring specifically to the existing water parks at the Alton Towers Resort, and Gardaland, which 'might be rebranded with a LEGO theme'.

(c) ba Kaycee

Quelle: travel.latimes.com
!!!! mutta !!!!
Bends
nach oben
Aufsteiger

Deutschland . NW
 
Avatar von Bends
Dabei!
Link zum Beitrag #767403 Verfasst am Montag, 11. Januar 2010 10:54 Relax
Wäre doch praktisch - damit wäre der ganze letztjährige Wirbel um die Badehosen umsonst gewesen.

Besucher können dann einfach ihre unpassenden Beine samt Badehose an der Umkleide abgeben und bekommen zwei neue Beine samt angemessener Hose - nur doof das man dann die Kniegelenke nicht mehr bewegen kann! S
Move your Car
Nächster neuer Beitrag in diesem Forum Nächster neuer Beitrag