...in Freizeitparks in Ohio sollen per Gesetzt dazu verpflichtet werden auf deren Webseiten über die am jeweiligen Tagen geschlossenen Attraktionen zu informieren.
I’m not sure if this needs to be an actual state law, but I wouldn’t mind. Apparently a new bill being proposed in Ohio from State Rep. Sean Patrick Brennan has proposed the “Real-Time Ride Status Notification Act” that will require permanent amusement parks like Cedar Point and Kings Island to post and maintain dedicated updates on their website as well as on-site signage at the parks to notify customers about which rides are not running on any given day.
The goal here is for this to serve as a piece of consumer protection, to prevent families from traveling from afar for a trip to these parks, only to arrive and find out that certain attractions that may have been the focus of their visit may actually be closed for the day. As I said… great idea… but not really something I’d ever imagine would become a state law, simply because it should be exactly the kind of thing that these parks should be posting anyway. To be fair, the parks sometimes do communicate when long-term closures are in effect on their biggest attractions, but this does not always happen, so I wouldn’t be opposed to it becoming a law. I just would have thought it would have happened someplace like Florida or California first given the number of parks, attractions and tourists to those states, but here we are in Ohio forging this new path.
According to MSN the bill will be assigned to a committee, and if approved there it will make it to the state’s governor’s desk for a final signage into law, which then gives the parks a year to fall into compliance. Though I’d think Cedar Point and Kings Island could add this handy feature to their websites and assign someone to the task of updating it within a week if they were so inclined to get ahead of this.
Also ich finde schon dass ein Park irgendwo in der Bringschuld ist, klar zu kommunizieren, wann was geschlossen ist, usw. Oder sagen wir ich fände es dem Besucher gegenüber nur fair. Bei kurzfristigen Dingen ist das bestimmt nicht so fix möglich, wobei ein Schild am Eingang schon gehen sollte.
Wenn das jetzt noch in Kalifornien kommt und man pro Attraktion $5 Rabatt auf die Parkplatzgebühren bekommt besteig ich VIELLEICHT irgendwann nochmal den Magic Mountain.
Was nichts anderes als gerecht wäre nachdem man bei 40°C ohne Schatten an Stacheldrahtzaun vorbei marschiert ist! (sorry der Stachel sitzt immer noch tief...)
Tja, man sollte meinen das so etwas kein Problem darstellen sollte. Ist es aber anscheinend. Gerade Homepages werden heute mehr schlecht als recht gepflegt (Unterschiede zwischen den Sprachversionen sind Quasi normal). Da wird evtl. mal ein Posting auf Instagramm oder Facebook abgesetzt, aber dank der Tollen Algorithmen gehen solche Infos da unter.
Es ist so wie immer in der Welt: Vieles wo man an sich denkt das sollte normal sein, wird nicht umgesetzt bis man dazu gezwungen wird.
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